יום חמישי, 18 בפברואר 2016

כלים חד פעמיים יפים - אם תרצו אין זו אגדה

כלים חד פעמיים יפים היו עד לא מזמן סוג של רעיון בלתי אפשרי, אך המציאות עולה על כל דמיון והיום אפשר למצוא מגוון כלים חד פעמיים מעוצבים, מהודרים, אלגנטיים, ולא פחות חשוב מכך- ידידותיים לסביבה.  בחברת Green Goods מסבירים לנו איך זה קורה ומי צריך כלים חד פעמיים מעוצבים (רמז: כולם). 

יוקרה ועיצוב חד פעמיים

מהפיכת עיצוב הכלים החד פעמיים התחילה בעיצוב פלסטיק "איכותי", המאפשר להשתמש בכלים בסעודות משפחתיות בחגים, אך גם כלים אלה לא היו מהודרים מספיק בכדי להשתמש בהם באירועים גדולים יותר או בחברות הסעדה מקצועיות. עם התפתחות המודעות האקולוגית העולמית החלו לייצר גם כלים חד פעמיים מעץ, שעיצובם יכול להיות מגוון,  מטבעי ועד אלגנטי, מכפרי ועד יוקרתי, והם ידידותיים לסביבה, כמו גם לבעל האירוע, שאינו צריך לשטוף כלים או להתבאס על מראם. 

כלים חד פעמיים לכל אירוע

כאמור, כלים חד פעמיים יפים מעץ יכולים להתאים לכל אירוע, וחברות הסעדה רבות משתמשות בהם כבר כמה שנים. הסועדים אינם מעלים על דעתם שכלי העץ היפהפיים הם בעצם כלים חד פעמיים הנזרקים לאחר השימוש, מתכלים וחוזרים לטבע, "לשימוש חוזר" של אמא אדמה. למעשה, כלי העץ הם כל כך איכותיים שניתן להשתמש בהם גם לחימום או להקפאה של אוכל, ובחלקם ניתן גם לאפות עד טמפרטורה של 180 מעלות. בחום גבוה יתר הכלים עלולים להישרף. ככה זה כשהכל טבעי. 

מי צריך כלים חד פעמיים בעיצוב מהודר?

הזכרנו זאת כבר, אך בכל זאת נתמקד בקהל היעד של הכלים החד פעמיים היפים והמעוצבים, ונזכיר, שוב, את יתרונם הגודל בהיותם אקולוגיים וידידותיים לסביבה, בלי לוותר על שמץ מהעיצוב והיופי:
  • משפחות גדולות המעוניינות לערוך ארוחת חג משותפת, או יום הולדת משפחתי, ולהינות מכלים התואמים את רמת הארוחה והאירוח.
  • ימי הולדת רבי משתתפים, בתוך הבית או מחוצה לו.
  • אירועים שונים המתרחשים בחיק הטבע, כך שהכלים משתלבים באווירה הטבעית הפסטורלית.
  • אירועים גדולים הדורשים חברת הסעדה מקצועית, כשהכלים תואמים לרמת ההגשה וטיב האוכל.
  • כל אחד שרוצה להינות מכלים חד פעמיים יפים, ולאכול בלי לוותר על החלק האסתטי של הארוחה, במנות, בהגשה, ובכלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה