יום שלישי, 2 בפברואר 2016

כלים חד פעמיים - המהפיכה הירוקה

המודעות האקולוגית המבורכת שהולכת וגדלה בעולם לא פסחה על ישראל, שעברה בשנים האחרונות מהפיכה של ממש ביחס לכלים חד פעמיים. גם במשקי הבית מורגש השינוי, בעיקר בחגים, אך בעיקר בחברות ההסעדה ובחרות מקצועיות אחרות. מומחי חברת  Green Good, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים חד פעמיים מעץ, מסבירים על המהפיכה הירוקה של החד-פעמי. 

עיצוב חד-פעמי

בעבר, מי שרצה לארח את המשפחה המורחבת בחג נאלץ לשטוף הררי כלים לאחר מכן, או להסתפק בכלי פלסטיק חד פעמיים מהסוג הנחות והמזיק לסביבה. בדרך כלל ויתרו על הכלים החד פעמיים בגלל מראם הפשוט והעלוב, אך בשנים האחרונות ניתן למצוא כלים יפים ומעוצבים, מחומרים איכותיים, המיועדים לשימוש חד-פעמי, ועולים בהתאם. 

כלים חד פעמיים - הדור הבא  

במשקי הבית הפרטיים כלי הפלסטיק יכולים להתאים, בעיקר אם מקפידים לרכוש כלים מחומרים מתכלים או מתמחזרים ומקטינים את הפגיעה בסביבה ככל האפשר. אבל כדאי לדעת כי הדור הבא של החד פעמי הוא שימוש בכלים מעץ. לכלי העץ כמה יתרונות משמעותיים על פני כלים מכל חומר אחר: כלי העץ הם הכלים הכי יפים, הכי אלגנטיים והכי מרשימים שיש, ואף אחד לא ינחש לעולם שהם לשימוש חד פעמי, ומאידך אין צורך לשטוף אותם לאחר השימוש, והם מתכלים ומתמחזרים באופן טבעי. 

כלי אוכל חד פעמיים לאירועים

כלי האוכל החד פעמיים העשויים עץ טבעי מתאימים גם לחימום והקפאה, ולפעמים אפילו לאפייה עד 180 מעלות, בהתאם לכלי. אם אתם עורכים אירוע ואתם רוצים להינות מכל העולמות – הגשה אלגנטית ורבת רושם, ללא צורך לשטוף כלים ובלי להזיק לסביבה, כלים חד פעמיים מעץ הם הבחירה הטבעית שלכם, תרתי משמע. שירותי ההסעדה המקצועיים כבר נעזרים בכלי העץ החד פעמיים, ומותירים רושם רב בעזרתם, והגיע הזמן שגם אתם תיהנו מכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה