יום חמישי, 28 בפברואר 2019

כמה סיבות טובות לקנות קונוס מנייר

בשנים האחרונות הפכו הקונוסים מנייר לטרנד חם בענף המזללות ודוכני המזון. אם אתם מנהלים עסק בענף זה, ועדיין לא רכשתם או לא שמעתם על קונוס מנייר, או על היתרונות שהוא מציע, המאמר הזה נועד בדיוק בשבילכם, והוא יאפשר לכם לייעל את ההתנהלות העסקית. שלא תגידו שלא אמרנו לכם!  

מה זה בכלל קונוס מנייר?

קונוס מנייר נראה כמעין גביע גלידה מנייר, המגולגל בצורה מעוצבת העוטפת את המזון המוגש.

לקונוס נייר יתרון פרקטי ואסתטי. מבחינה פרקטית, הוא מסייע בהפחתת הלכלוך והבלאגן המלווים תהליך אכילה של מה שמוגדר כ"מזון מהיר", כמו חומוס ופלאפל בפיתה, טבעות בצל, שניצל או חטיפים. נייר קונוס מאפשר אחיזה טובה יותר של המזון, ומצמצם את המגע הישיר עם האוכל, כך שהידיים פחות מתלכלכות משמן והסיכוי לכתמים על הבגדים הוא נמוך יותר. יתרון נוסף של קונוס מנייר הוא אסתטי. קונוס נייר הוא נעים לעיניים, הוא עוטף מזון, שלפעמים מוגש באופן קצת כיאותי, בנגיעות דקורטיביות וכאשר מדובר בקונוס העשוי נייר מעוצב- המראה הוא פשוט נעים לעיניים. כאשר לקוח מקבל מזון המוגש בנייר קונוס הוא מרגיש שהושקעו בו משאבים, שרוצים להציע לו מקסימום נוחות, וכתוצאה מכך, הוא מפתח דימוי חיובי על המקום. במילים אחרות, גם היתרון הפרקטי וגם היתרון האסתטי פירושם החזר השקעה לבעל העסק.

היתרונות הירוקים של קונוס מנייר

אבל מעבר ליתרונות הללו של קונוס מנייר, אחד היתרונות הבולטים שלו שגם הופכים אותו לאחרונה לבחירה כה פופולארית, הוא עצם היותו עשוי נייר, שהוא חומר טבעי הנחשב ידידותי לסביבה. במציאות שבה מתרחשת התחממות גלובאלית שמביאה לשינויים אקלימיים ומציבה בסכנה את כולנו, ניטיב לעשות אם נפתח יותר מודעות לסיבות היוצרות נזקים סביבתיים ואם נפעל בהתאם כדי לתת את התרומה שלנו להפחתת הנזקים הללו. שימוש בחומרים טבעיים, בניגוד לחומרים כימיים או מלאכותיים, כאלה שמשך ההתכלות שלהם הוא קצר יותר ושהייצור שלהם אינו כרוך בפליטה מוגברת של מזהמים הוא דרך להיטיב עם כדור הארץ. המשמעות היא, שאגב כך שאתם רוכשים קונוסים מנייר ומשדרגים את העסק שלכם, אתם גם עושים חסד עם כדור הארץ.

אם לאור כל הסיבות המתוארות, אתם משוכנעים שקונוס מנייר יכול להתאים לכם, זה הזמן לבצע רכישה. קנו כמויות גדולות של ניירות, כך שיספיקו לכם לתקופה ארוכה, ובחרו כמובן בסוג הנייר הנכון לכם. התעכבו על מידת האיכות של הנייר ועל הדוגמאות העיצוביות שאתם רוצים שיהיו לו, כדי שתקבלו את התמורה המקסימאלית בעבור העלויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה