יום שלישי, 28 בנובמבר 2017

סט כלים חד פעמי מתכלה - מתקדמים לעולם נקי ובריא יותר

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים משתכנעים לזנוח את כלי הפלסטיק הקלאסיים לטובת סט כלים חד פעמי מתכלה העשוי מחומרים שונים. ההוכחה כי כלי הפלסטיק פוגמים רבות בכדור הארץ יחד עם התחזקות הטרנד האקולוגי הירוק שמשפיע על רבים מאיתנו הם הגורמים העיקריים לכך. סקרנים לדעת יותר על אותם כלים מתכלים? להן מידע מועיל שישכנע גם אתכם להצטרף לטרנד.

אז מהם כלים מתכלים ומהם יתרונותיהם?

בעוד כלי הפלסטיק הקלאסיים עשויים מפולימר סינתטי שאינו טבעי ועל כן אינו מתפרק בקלות באדמה וגורם למגע סביבתי חמור, כל סט כלים חד פעמי מתכלה עשוי מחומרים טבעיים בלבד כך שלאחר השימוש וההשלכה לפח הפירוק שלהם הינו מהיר וללא שום פגיעה בסביבה. ניתן למצוא מגוון חומרים שמהם ניתן לייצר כלים מתכלים כאשר בין האיכותיים והמומלצים ניתן לציין את הבאים:
  • כלי במבוק - זהו צמח שקל לעבוד עימו, מה שמאפשר ייצור של סכו"ם, צלחות, צלוחיות ומגשים ואף קונוסים מנייר להגשת מאכלים סיניים/תאילנדים, טורטיות וצ'יפס.
  • עץ הדקל - מעץ זה ניתן לייצר מגוון רחב של כלים חד פעמיים איכותיים שחלקם עמידים בטמפ' של עד 220 מעלות ומאפשרים אפייה בתנור, הגשת מרקים, מנות עיקריות וכו'.
  • קנה סוכר, תפוח אדמה ותירס - מתאימים במיוחד לייצור אריזות טייק אוויי בשלל צורות ודגמים ובאיכות מעבר לסטנדרט.

סט כלים חד פעמי מתכלה - זה עוד לא הכל

מלבד ליתרונות שצוינו לעיל (מגוון, עמידות בטמפ' גבוהה ומוצר ירוק) יש עוד מספר יתרונות שסט איכותי שכזה מציע :
  • היעדר רעילות - בשונה מהפלסטיק, הכלים המתכלים אינם פולטים חומרים רעילים במגע עם מאכלים חמים או קרים.
  • עיצוב נפלא - הגשת מנות המזון בכלים מעוצבים בסגנון של עץ (במבוק ודקל) או לבן פנינה (למשל, קנה סוכר) משפרת את חוויית האכילה והקונספט העיצובי שהמקום משדר. למעשה, הכלים המתכלים אינם נראים כלל וכלל כחד פעמיים ומשדרים יוקרה והשקעה שמשפרים את תדמיתכם באופן ניכר.
  • מחיר - למרות מה שמקובל לחשוב, ניתן להשיג סט כלים חד פעמי מתכלה במחירים נמוכים ומשתלמים שלא רחוקים בהרבה מכלי הפלסטיק הפשוטים, במיוחד אם תשכילו לרכוש אותו ברכישה סיטונאית.

בעלי חברות קייטרינג, בתי קפה ומסעדות, דוכנים לממכר מזון ברחוב, מקומות עבודה, אולמות וגני אירועים וגם אנשים פרטיים שאוהבים לארח – כולכם יכולים כעת לזנוח את כלי הפלסטיק הפשוטים, לזכות בחוויית הגשה ברמה לגמרי אחרת ולמתג את עצמכם לא רק כאיכותיים אלא אף ככאלה שדוגלים בתרומה לבריאותו של כדור הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה