יום ראשון, 29 במרץ 2020

סט כלים חד פעמי זול – איכות על טהרת העץ


עד לא מזמן, שום עסק בתחום ההסעדה לא הרשה לעצמו להגיש לאורחיו באמצעות סט כלים חד פעמי זול ופשוט. האפשרות היחידה בתחום זה הייתה כלי הפלסטיק הסטנדרטיים שאופיינו בעיצוב שאינו מזמין, עד כדי פגיעה במוניטין העסקי. מכך יצא שברירת המחדל הייתה להשתמש בכלים יקרים שדרשו תחזוקה בלתי פוסקת שהתבטאה הן בזמן עבודה (שטיפת כלים המונית) והן מבחינת הוצאות כספיות לשם שמירה על המלאי (על כל צלחת או כוס שנשברת). כעת סוף כל סוף נמצא הפיתרון – סט כלים חד פעמים במחיר מוזל שגם נראה מצויין! במה בדיוק מדובר? להלן התשובה.

כלים חד פעמיים על טהרת העץ – גם זול! וגם יוקרתי!

הכירו את כלי העץ החד פעמיים – כלים זולים ויוקרתיים שיקלו עליכם את ניהול התקציב. הסוד של הכלים הללו טמון בהיותם עשויים מחומרים טבעיים שקל למצוא בכדור הארץ, דבר שמאפשר ליצור סט כלים חד פעמי זול ממש כמו כזה מפלסטיק, במיוחד אם רוכשים אותו בצורה סיטונאית דרך ספק כלים מוביל. אך מעבר למחיר המוזל, כלים אלו מציגים עוד יתרונות רבים לכל עסק הסעדה שמשכיל להשתמש בהם. 

מה למשל? ובכן, כלים אלו נראים ממש כמו כלים רב פעמיים רגילים, ומאופיינים בעיצוב מרהיב על טהרת העץ האלגנטי. הסוד של הכלים הללו הוא היותם עשויים מפסולת תעשייתית מעולם הנגרות, דוגמת במבוק, דקל ,קנה סוכר ועוד, מה שאומר שמלכתחילה קל לעבוד עימם לטובת יצירת סטי כלים בעיצובים מגוונים. בנוסף, הכלים הללו מספקים עמידות ופונקציונאליות שאין להשוותם לכלי הפלסטיק הפשוטים. הם חזקים ביותר ולא נשברים או מתעוותים בקלות, כולם עמידים בחום ועם חלקם אף ניתן לאפות בתנור.

ובל נשכח את העובדה כי מדובר כאן גם על כלים מתכלים לחלוטין, כאלה שלא מזהמים את כדור הארץ כלל וכלל, כך שאם זהו השיקול שמנע מכם להשתמש בכלי הפלסטיק, אתם יכולים להיות רגועים. אתם מקבלים כאן סט כלים חד פעמי זול שגם שומר על הסביבה!

אז אילו כלים חד פעמיים מעץ תוכלו למצוא?

עדיין מתלבטים? חוששים מהיעדר תחליפיות לכלים המסורתיים? אל חשש! מאחר והעץ הוא חומר שקל לעבד בקלות לכל צורה, הרי שסטי הכלים על טהרתו גדולים ומגוונים. תוכלו למצוא צלחות וכוסות בכל גודל, סכו״ם מהודר, קערות, מגשים וכל כלי הגשה אחר שקיים בסטי הכלים הרב פעמיים הרגילים. להשלמת החוויה ניתן להשתמש גם בכלים חד פעמיים מחומרים נוספים דוגמת קשים מנייר ואפילו אריזות טייק אווי וסושי מקליפות תירס ותפוחי אדמה. 

מי שישכיל להתקשר עם יבואן גדול בתחום, יהנה גם מהאופציה לקבלת כלים שנושאים את לוגו החברה או העסק. אז מי אמר שסט כלים חד פעמי זול לא יכול להיות איכותי? נסו ולא תתאכזבו! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה