יום חמישי, 16 באפריל 2020

סט חד פעמי אקולוגי – ירוק ושימושי יותר


כולנו יודעים שכלי הפלסטיק נחשבים למזהמים סביבתיים קשים ביותר. הפלסטיק אינו מתפרק לאחר הטמנתו באדמה, משחרר חומרים רעילים למי התהום ואם מחליטים להעלימו בדרכים אחרות באמצעות שריפה, הרי שהוא מזהם גם את האוויר שאנו נושמים. הגיע הזמן לשים לזה סוף. כיצד? באמצעות רכישה של סט כלים חד פעמי אקולוגי מעתה והלאה. להלן יתרונות הכלים הללו. 

סט כלים חד פעמי אקולוגי – לשמור על הסביבה של כולנו


כל מי שעוסק בהסעדה בוודאי שהיה מעדיף להשתמש בכלים חד פעמיים שאינם מחייבים תחזוקה, החלפה וניקיון תמידיים. אלא שמשום המגמה הירוקה והצורך הברור להשתמש בכלים שאינם מזהמים את הסביבה, אף אחד אינו מרשה לעצמו להגיש ללקוחותיו להגיש בכלים מפלסטיק. הפשטות של הכלים הללו אף עלולה לפגום רבות בתדמית ובמוניטין של העסק. סט כלים חד פעם אקולוגי ברכישה סיטונאית יפתור לכם את הבעיות הללו. 

כל סט שכזה כולל מגוון רחב של כלים שעשויים מחומרים טבעיים בלבד כך שעם השלכתם הם מתפרקים בקלות ללא שיחרור חומרים רעילים לסביבה. המראה שלהם אף נראה נהדר כך ששום לקוח לא יחשוב שירדתם ברמת ההגשה. בין דגמי הכלים המרכזיים ניתן למצוא את אלו העשויים מבמבוק, דקל, קנה סוכר וקליפות של תירס ותפוחי אדמה. 

שמישות משופרת 


נכון, חשוב מאוד לשמור על סביבה ירוקה, אך המעבר לשימוש בסטי כלים חד פעמיים אקולוגיים הוא הרבה יותר מזה. אחד היתרונות הבולטים של הכלים הללו הוא שניתן להשתמש בחלק מהם גם עבור הגשת מנות בטמפרטורה גבוהה, מה שלא מאפשרים כלי הפלסטיק הסטנדרטיים. סט חד פעמי אקולוגי שעשוי מעץ דקל למשל, יכול לעמוד בטמפרטורה של עד 220 מעלות ולאפשר אפייה וצלייה עם מגשים ותבניות שעשויות ממנו. 

אבל לא מדובר פה רק על מגשים ותבניות אפייה, אלא על כוסות, צלחות, סכו״ם, קערות, קונוסים ואפילו אריזות טייק אווי וקשים. כולם מתכלים לחלוטין, מגיעים במגוון צורות וגדלים, חזקים ועמידים, ועל כן ניתן להשתמש בהם יותר מפעם אחת. החומרים מהם עשויים הכלים הללו אף מאפשרים הדפסה נוחה עליהם לצרכי מיתוג, למשל של לוגו העסק או כל כיתוב שתרצו.  

ומה לגבי המחיר? 


ובכן, סט כלים חד פעמי אקולוגי אינו אמור לעלות לכם יותר מידי, ולמעשה אין שום סיבה שלא יעלה לכם בדיוק כמו כלי הפלסטיק הפשוטים. כל שצריך זה להתקשר עם ספק שמציע מחירים הוגנים ואף מציע אפשרות לרכישה סיטונאית, מה שיוזיל את המחיר עוד יותר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה