יום שלישי, 21 באפריל 2020

כל היתרונות של כלי הגשה מעץ


עד לא מזמן היו לנו 2 אפשרויות בתחום ההסעדה – כלים חד פעמים מפלסטיק או כאלה רב פעמיים מחומרים דוגמת קרמיקה, זכוכית ומתכת. כעת קיימת גם אפשרות שלישית בדמות כלי הגשה מעץ שמספקים יתרונות מרובים הן לבעלי עסקי הסעדה והן ללקוחות פרטיים. מהם היתרונות של הכלים הללו לעומת האפשרויות האחרות? הישארו עימנו.

כלי הגשה מעץ –  זולים, עמידים וכמובן מתכלים


כאמור, כלי ההגשה מעץ מאופיינים במגוון יתרונות לעומת כל סוג אחר של כלים. נתחיל מכך שבמחיר מאוד זול תוכלו להשיג כלים שאומנם בהגדרתם נחשבים לחד פעמיים, אבל יכולים לשמש ליותר מפעם אחת. הסיבה לכך היא שהעץ הוא אומנם חומר קל משקל אבל עמיד מאוד למכות ושברים, כך שהסיכוי שהצלחת או הכוס ישברו כמעט ואינו קיים. 

יתרון נוסף של כלי הגשה מעץ הוא שבעוד כלים אחרים אינם מתפרקים בקלות לאחר השלכתם לפח והגעתם לאתרי הטמנה, כלי העץ עשויים מ- 100% חומרים טבעיים ולכן אינם מזהמים את הסביבה ולמעשה מתכלים בקלות באדמה.  במילים אחרות – גם חסכתם כסף! וגם תרמתם רבות לכדור הארץ!

התאמה למאכלים חמים


הסיבה שרבים מעדיפים להשתמש בכלי הגשה יקרים היא הרצון שלהם להגיש גם מאכלים חמים ולא להיות מוגבלים בשום צורה. הפלסטיק כמובן שלא מאפשר זאת ועל כן כלי הגשה מעץ מהווים פיתרון מושלם במחיר מוזל שאף אינו דורש תחזוקה מיוחדת. העץ הינו חומר שעמיד לחלוטין לחום ואף מבודד מצוין. חלק מכלים אלו אף עמידים בפני טמפ' מאוד גבוהות, של עד 220 מעלות, כך שניתן לאפות באמצעותם בתנור או לחממם במיקרוגלים ביתיים ותעשייתיים ללא חשש. דמיינו לעצמכם את המראה המפתה והריח המשכר של תבנית שיוצאת מהתנור מלאה בכל טוב היישר אל השולחן והאורחים שלכם...

עיצוב שמתאים לכל מטבח וארוחה


ובסופו של דבר, גם כלי הגשה עם אינספור יתרונות לא יהיו מושלמים ללא עיצוב מזמין. כלי הגשה מעץ עונים על הצורך הזה באופן נהדר, עם יכולות עיצוב מגוונות בהתאם לסוג העץ שבחרתם. ולמשל, אם אתם מעוניינים במראה של עץ מלא, כלי הבמבוק והדקל הם המתאימים ביותר למשימה ויספקו לשולחן שלכם אווירה כפרית ומשפחתית. עבור כלים לבנים ומבריקים שיספקו מראה יוקרתי ומודרני יותר מומלץ מאוד להשתמש בכלים מקנה סוכר. 

גם מגוון הכלים פשוט עצום לעומת כלי הפלסטיק ומתבטא במגוון רחב של צלחות, כוסות, קערות, מגשים, סכו״מים מעוצבים, קונוסים ושיפודים, אריזות טייק אווי ועוד, שמתאימים לכל ארוחה, מעיקריות ועד קינוחים. 

אז למה אתם מחכים? התקדמו לכלי הגשה מעץ ותיהנו מאינספור יתרונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה