יום חמישי, 23 באפריל 2020

סט חד פעמי מבמבוק – הבחירה המנצחת


אם אתם בעלי בית עסק שעוסק בהסעדה ומחפשים כיצד להתחדש תוך כדי הוזלת עלויות רצינית, השורות הבאות מיועדות במיוחד עבורכם. מיד נכיר לכם אפשרות נהדרת בתחום כלי ההגשה, כלים מבמבוק. אומנם מדובר בסט חד פעמי, אך במבוק יספק לכם אינספור יתרונות כך ששווה לרכוש אותו פעם אחר פעם.  להלן סקירת היתרונות הללו.

הבמבוק ויתרונותיו לסביבה


אם אתם שואלים את עצמכם מדוע בכלל לחשוב על האפשרות של רכישת סט חד פעמי מבמבוק לעסק שלכם כשידוע שמרבית הכלים החד פעמיים מזהמים את כדור הארץ, הרשו לנו ראשית כל להרגיע אתכם. כלי הבמבוק הם אומנם חד פעמיים אך כאלה שניתן לזרוק לפח ללא חשש, שכן הם עשויים מחומרים טבעיים ועל כן מתכלים בקלות באדמה ואינם מזהמים את הסביבה. בנוסף, דעו לכם כי רוב רובו של הבמבוק שמשמש לצרכי הכנת כלים חד פעמיים הוא מזן ה- MOSO שאינו מהווה מקור מזון לבעלי חיים. כך שאם אתם דואגים לטבע מהבחינה הזאת, אתם יכולים להיות רגועים.

גם המסעדה שלכם תרוויח מכך


כמובן שלכלים חד פעמיים שעשויים מבמבוק יש יתרונות נוספים מלבד היותם ירוקים לסביבה. מי שישכיל להשתמש בהם יגלה במהרה כי מדובר בכלים יפהפיים במראה של עץ מלא. למעשה, הלקוחות שלכם יהיו מאוד מופתעים לגלות כי מדובר בכלל בכלים חד פעמיים והדבר יהווה נושא שיחה שיגביר את הרושם החיובי מהשירות שלכם. כל סט חד פעמי מבמבוק יכלול את כל מה שצריך בשביל הגשת ארוחה מלאה - צלחות, כוסות , סכו״ם, קערות, מגשים, קונוסים  ועוד. הכלים מגיעים במספר גוונים לבחירה כאשר אף ניתן להוסיף על גבם את הסמל המסחרי של העסק. 

גם מבחינה פונקציונאלית הכלים הללו עושים את העבודה מצויין, עם עמידות לחום (אין סכנה לזליגת חומרים רעילים למזון) וגם למכות ושברים (נדיר שכלי במבוק ישבר בנפילה לרצפה). למעשה, במרבית המקרים ניתן להשתמש בהם גם בשימוש חוזר. 

מחיר וכלים נוספים


והמחיר? לא תאמינו, אבל הלקוחות שלכם לעולם לא ידעו שמדובר במינימום ההשקעה כספית מצידכם. במחיר של מפלסטיק פשוט תוכלו לתת ללקוחות את האיכות המתבקשת ולהפוך את צורת ההגשה שלכם על פיה. לא עוד  כלי הגשה כבדים  ויקרים מחרסינה, מתכת או זכוכית, אלא מוצר זול משמעותית ואיכותי בדיוק כמוהם. אגב, לא רק סט חד פעמי מבמבוק יחכה לכם ברשתות המובילות, אלא גם שורה של כלים חד פעמיים איכותיים נוספים  על טהרת העץ דוגמת כלי דקל וקנה סוכר. נסו ולא תתאכזבו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה